Ook MKB Toegankelijk heeft oog voor de sociale toegankelijkheid. Hoe benader je als ondernemer en medewerkers klanten en gasten met een beperking? MKB Toegankelijkheid stuurde acteur en presentator Tim Haars en vier ervaringsdeskundigen op pad. Resultaat: vier heldere ‘Gastvrijheidsboosters’.
Cruciaal bij sociale toegankelijkheid is laten zien dat iedereen welkom is. Dat je er als ondernemer alles aan doet om iedereen een zo prettig mogelijke ervaring te bieden. Ieder mens wil als normale klant of gast gezien en behandeld worden.
Videoreeks MKB Toegankelijk Gastvrijheidsbooster
Tim Haars ging samen met Cynthia, Francis, Sanne en Wilma op pad en vroeg hen naar hun ervaringen op het gebied van ‘sociale toegankelijkheid’. Dit leverde de videoreeks ‘MKB Toegankelijk Gastvrijheidsbooster’ op. Een mooie compilatie van 4 video’s met praktische tips, do’s and don’ts.
Ook interessant
Op de website van MKB Toegankelijkheid vind je overigens ook nog een aparte de webpagina over Gastvrijheid. Met berichten als ‘Stoomcursus gebarentaal’, ‘Omgaan met dementie’ en ‘Hoe spreek je iemand aan’.